Centrum pomocy
← Powrót do wszystkich pytańPostępowanie przy wyborze "dostarczamy przez e-mail"
- Wybierz żądany produkt na stronie głównej.
- Wybierz żądaną ilość i kliknij zielony przycisk "Kup teraz i użyj" na stronie produktu.
- Wybierz jako sposób dostawy „E-mail“
- Teraz wpisz swój adres e-mail i kliknij "kontynuuj".
- Następnie wybierz metodę płatności. Jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz go również wpisać poniżej w polu kodu kuponu. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Masz teraz możliwość wyrażenia chęci otrzymania faktury VAT. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Teraz możesz zobaczyć pełne podsumowanie swojego zamówienia.
- Kliknij zielony przycisk "Kup teraz z obowiązkiem zapłaty"
Wykonaj następujące czynności jeśli wybierasz "Wysyłanie płyty DVD/USB"
- Wybierz produkt na stronie głównej.
- Wybierz ilość i kliknij zielony przycisk "Kup teraz i użyj" na stronie produktu.
- Teraz wybierz "DVD" lub "USB" jako typ dostarczania.
- Wpisz swój adres e-mail i kliknij "kontynuuj".
- Wybierz, czy chcesz otrzymać towar jako przesyłkę poleconą czy normalną. Wybierz także wersję bitową, której potrzebujesz (32-bitowy lub 64-bitowy). Podaj poniżej swoje dane adresowe na które powinniśmy wysłać towary.
- Teraz wybierz żądaną metodę płatności. Jeśli posiadasz kod, możesz go również wpisać poniżej w polu kodu kuponu. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Masz teraz możliwość utworzenia faktury. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Teraz masz już pełne podsumowanie swojego zamówienia.
- Kliknij zielony przycisk "Kup teraz za opłatą".
Przy płatności Paypal/Kartą kredytową/Przelewem natychmiastowym otrzymasz towar w ciągu kilku sekund e-mailem. W niektórych przypadkach może to potrwać do 10 minut, w zależności od dostawcy poczty e-mail. Zostaniesz poinformowany osobno o statusie wysyłki pomocy instalacyjnej (DVD / USB).
Przy przelewie tradycyjnym musimy najpierw poczekać na zaksięgowanie wpłaty na koncie, zwykle następuje to w kolejnym dniu roboczym, może jednak potrwać do 2-3 dni roboczych.
Jeśli zdecydowałeś się na dostawę pocztą, otrzymasz również wcześniej wszystko przez e-mail. List jest zazwyczaj wysyłany w ciągu 2 dni roboczych.
W zależności od wyboru otrzymasz DVD lub pamięć USB z przewodnikiem instalacji. W tym przypadku wystarczy włożyć DVD/podłączyć pamięć USB i zainstalować produkt.
Otrzymasz też e-mail z załączonym kluczem produktu.
Napisz do nas którkiego maila, a my chętnie wyślemy Ci ponownie klucz do Twojego produktu.
Aby dokończyć zakup, potrzebny jest wyłącznie adres e-mail i płatność. Nie potrzebujemy więcej.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub wybrałeś dostawę pocztą, oczywiście potrzebujemy Twojego pełnego adresu.
Krótko i zwięźle: Tak, z przyjemnością!
Pracujemy nawet nad strefą dealera, w której możesz przechowywać swoje Zamówienia i klucze produktów można w pełni zarządzać, a zamówienia można składać znacznie szybciej. Chętnie poinformujemy Cię o tym e-mailem: support@{{PAGE_NAME}
Tak! Podczas składania zamówienia wybierz żądanie wystawienia faktury i wpisz tam swój adres rozliczeniowy. Fakturę otrzymasz e-mailem natychmiast po otrzymaniu płatności.
Zazwyczaj nie występują problemy z korzystaniem z kluczy produktów. Jednak jeśli tak się dzieje, skontaktuj się z nami przez e-mail. Znajdziemy rozwiązanie i np. wyślemy klucz zapasowy.
Najpierw sprawdź swój folder spamu lub kosz. Jeśli nie ma tam żadnych informacji, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się tym tak szybko, jak to możliwe. Niestety, czasem zdarza się, że w adresie e-mail pojawiają się literówki lub wystąpił problem z serwerem.
Nie są to produkty bezpośrednio dla systemu operacyjnego MAC. Można jednak używać ich z wirtualną nakładką Windows.
Tak, bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Korzystamy z weryfikacji SSL. To oznacza, że Twoje dane są w 100% bezpiecznie przechowywane i przetwarzane
Możesz znaleźć nasze dane kontaktowe (e-mail) na naszej stronie kontaktowej. Zapraszamy również do skorzystania z naszego formularza kontaktowego.
Kliknij tutaj, aby się z nami skontaktować »
Czy to Kod kuponu?
Następnie wybierz żądany produkt i umieść go w koszyku - wpisz tam swój adres e-mail, wybierz metodę płatności i, jeśli chcesz, wprowadź adres rozliczeniowy. Następnie kliknij „Kontynuuj”, pod pozycją „Potwierdzenie” znajdziesz zdanie „Mam kod rabatowy”. Po kliknięciu zdania otwiera się pole, w którym możesz wpisać kod kuponu.
Czy to Link do kuponu?
Kliknij link do kuponu. Następnie zostaną Państwo przekierowani bezpośrednio do naszego sklepu internetowego. Tam możesz dodać wybrany produkt do koszyka i sfinalizować zamówienie. Pod koniec zamówienia kwota kuponu zostanie automatycznie odliczona.
O ile nie określono inaczej, poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich voucherów twoj-program.pl
<!-- [if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Każdy kupon można wykorzystać tylko online i tylko raz.
<!-- [if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Na klienta i na zamówienie przypada tylko jeden kupon.
<!-- [if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Jeśli kupon jest powiązany z minimalną wartością zamówienia, można go wykorzystać tylko wtedy, gdy ta minimalna wartość zamówienia zostanie osiągnięta.
Łączenie z innymi kuponami i bezpłatnymi produktami, a także wymiana na gotówkę i częściowe późniejsze wykorzystanie są wykluczone.
Odsprzedaż komercyjna kuponów jest zabroniona.
Niektóre marki są wyłączone z tej oferty. (Szczegóły poniżej w punkcie "Marki wyłączone z promocji").
<!-- [if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Kupony nie kwalifikują się do wysyłki.
Kupony są ważne wyłącznie przez określony czas i tracą ważność w dniu podanym na kuponie. Przedłużenie ważności nie jest możliwe.
Następujące marki są wyłączone z promocji: AVIRA, KASPERSKY
Obecnie dla naszych klientów dostępnych jest 11 metod płatności.
Szczegółową listę wszystkich metod płatności znajdziesz w naszych Opcjach płatności i Warunki płatności.
Jesteśmy jednym z pierwszych dostawców obsługujących zakupy na koncie. Po pomyślnym sprawdzeniu wiarygodności kredytowej przez Klarna jako dostawcę usług płatniczych, natychmiast otrzymasz oprogramowanie e-mailem i będziesz mógł je natychmiast zainstalować i używać.
Kod aktywacyjny zostanie wysłany do Ciebie pocztą. Wpisz go razem z numerem zamówienia na naszej stronie z kodem aktywacyjnym i otrzymasz klucz produktu. Po wprowadzeniu kodu aktywacyjnego klucz produktu zostanie wysłany na podany adres e-mail.
Teraz możesz pomyślnie aktywować produkt.
Przypadkowo pobrałeś niewłaściwą wersję bitową? To żaden problem. W każdej chwili możesz bezpłatnie pobrać poprawną wersję bitową, korzystając z łącza do naszego obszaru pobierania, które otrzymałeś od nas e-mailem wraz z kluczem produktu.
Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną ani e-mailową.
Współpracujemy z DHL. Każdy klient otrzymuje e-mailem numer śledzenia przesyłki.
Jeśli status Twojej przesyłki nie ulegnie zmianie, skontaktuj się z naszym działem wysyłki. Nasi koledzy zajmą się następnie wyjaśnieniami z DHL za Ciebie.
Jeśli chcesz ponownie zamówić DVD/pamięć USB w ramach swojego zamówienia, wyślij nam krótki e-mail z numerem zamówienia i prośbą o ponowne zamówienie. Następnie koledzy zajmą się całą resztą.
W tej sprawie prosimy o kontakt z kolegami z księgowości. Mogą zmienić Twoją metodę płatności.
W każdym wysyłanym przez nas biuletynie znajduje się link do rezygnacji z subskrypcji. Możesz w łatwy sposób samodzielnie wypisać się z newslettera. Alternatywnie możesz skontaktować się z nami za pomocą jednej z dostępnych opcji kontaktu i krótko poinformować nas, że chcesz zostać usunięty z naszej listy mailingowej.
Skontaktuj się z nami, korzystając z dostępnych opcji kontaktu i podaj numer swojego zamówienia. Następnie wyślemy Ci narzędzie do fakturowania, w którym możesz wpisać adres rozliczeniowy i pobrać fakturę.
Aby dowiedzieć się, czy oprogramowanie jest kompatybilne z Twoim systemem, zapoznaj się z wymaganiami systemowymi na odpowiedniej stronie produktu lub skontaktuj się z naszymi kolegami z działu sprzedaży.
Użyj NIE określonej płatności ekspresowej metody. (Paypal Express lub Amazon Express)
W procesie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę dla klientów biznesowych. Następnie możesz wpisać tam swój numer VAT.
Uwaga: nie możemy później uwzględnić Twojego numeru VAT ani faktury zmień.
Metoda płatności „faktura miesięczna” jest przeznaczona dla naszych niemieckich klientów korporacyjnych. Możesz złożyć wniosek na swoim koncie klienta, który następnie zostanie przez nas przetworzony. Jeśli zostanie zatwierdzony i otrzymasz miesięczny limit, będziesz mógł składać zamówienia co miesiąc, otrzymywać klucz produktu przed dokonaniem płatności i płacić fakturę zbiorczą na koniec każdego miesiąca.
Zwróć uwagę na swoją skrzynkę e-mailową i odczekaj kilka minut przed ponownym złożeniem zamówienia. W większości przypadków otrzymaliśmy już Twoje zamówienie, ponieważ kliknąłeś już „Kup teraz”. Gdy tylko otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia, możesz skontaktować się ze swoimi współpracownikami z działu księgowości. Jeśli nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z naszymi współpracownikami, aby mogli sprawdzić, czy otrzymano od Ciebie zamówienie. Jeśli tak nie jest, złóż u nas zamówienie ponownie.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z instalacją produktu, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z dostępnych opcji kontaktu. Nasi współpracownicy z działu wsparcia chętnie Ci pomogą. Jeśli nasi współpracownicy nie mogą Ci pomóc przez telefon, e-mail, WhatsApp lub czat na żywo, oferujemy bezpłatną opcję zdalnej instalacji.
Do zdalnej instalacji potrzebny jest program TeamViewer.
Po pobraniu i zainstalowaniu programu na komputerze/laptopie przekaż współpracownikom pomocy technicznej swój identyfikator zdalnej konserwacji i hasło, aby można było skontaktować się z odpowiednią osobą odpowiedzialną za Twój komputer można przełączyć.
Gdy to zrobisz, współpracownik będzie mógł użyć Twojej klawiatury i myszy, aby zainstalować oprogramowanie za Ciebie.
Pamiętaj, że zawsze zachowujesz kontrolę nad swoim urządzeniem i możesz anulować sesję w dowolnym momencie.
Podczas instalacji zdalnej nasi koledzy z pomocy technicznej będą Ci towarzyszyć telefonicznie lub e-mailem, dzięki czemu będziesz mógł bezpośrednio zadać wszelkie pytania.
Klucz produktu, który Ci wysyłamy, aktywuje odpowiedni program na stałe i bez ograniczeń czasowych.
Wyjątek: wersje subskrypcyjne, takie jak Office 365 , jednakże są ważne przez 365 dni, ale jest to podane w opisie przedmiotu na liście.
Jeśli nowe urządzenie spełnia wymagania oprogramowania, możesz oczywiście ponownie zainstalować oprogramowanie na nowym urządzeniu. Jeśli masz jakiekolwiek trudności lub pytania, chętnie Ci pomożemy.
Pamiętaj, że nie możesz ponownie aktywować każdego produktu. Z reguły klucz produktu jest przeznaczony tylko dla jednego urządzenia. Są tu wyjątki, takie jak Office Home & Business, Home & Student, Office 365 i Adobe Photoshop. Jeśli masz pytania, czy wybrany produkt można aktywować również na nowym urządzeniu, skontaktuj się z nami, korzystając z podanych opcji kontaktu.
Sprzedawane przez nas produkty spełniają wszystkie wymogi prawne i można ich używać w sposób zgodny z wymogami audytu.
Plik instalacyjny znajduje się na pamięci USB lub płycie DVD. Wystarczy, że podłączysz nośnik do swojego komputera/laptopa i będziesz mógł bezpośrednio z niego zainstalować zakupiony program.
Nadal otrzymaliśmy Twoje zamówienie, ale zostanie ono automatycznie zamienione na przedpłatę. Oznacza to, że towar otrzymasz dopiero po dokonaniu przelewu na naszą rzecz. Dalsze informacje znajdziesz także w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.