Centrum pomocy
Płatność i faktura
Jakie metody płatności są dostępne na twoj-program.pl?
Jak działają zakupy na konto?
Posiadam voucher, jak mogę z jego pomocą złożyć zamówienie?
Jak przebiega zamawianie (z kodem podarunkowym) na twoj-program.pl
Jakie warunki są związane z wykorzystaniem kuponów?
Pokaż wszystko
Święcenia
Jak mogę zamówić?
Zapomniałem zamówić płytę DVD/USB wraz z zamówieniem. Jak mogę zmienić kolejność nośnika DVD/USB?
Czy mogę uzyskać pomoc w instalacji?
Do czego służy pamięć USB/DVD?
Pokaż wszystko
Różnorodny
Przypadkowo pobrałem niewłaściwą wersję bitową. Jak uzyskać poprawną wersję?
Jak działa zdalna instalacja?
Nie chcę już otrzymywać newslettera. Co należy zrobić?
Jak mogę sprawdzić, która wersja jest kompatybilna z moim systemem?
Czy korzystanie z oprogramowania jest ograniczone czasowo?
Pokaż wszystko
Przy płatności Paypal/Kartą kredytową/Przelewem natychmiastowym otrzymasz towar w ciągu kilku sekund e-mailem. W niektórych przypadkach może to potrwać do 10 minut, w zależności od dostawcy poczty e-mail. Zostaniesz poinformowany osobno o statusie wysyłki pomocy instalacyjnej (DVD / USB).
Przy przelewie tradycyjnym musimy najpierw poczekać na zaksięgowanie wpłaty na koncie, zwykle następuje to w kolejnym dniu roboczym, może jednak potrwać do 2-3 dni roboczych.
Jeśli zdecydowałeś się na dostawę pocztą, otrzymasz również wcześniej wszystko przez e-mail. List jest zazwyczaj wysyłany w ciągu 2 dni roboczych.
W zależności od wyboru otrzymasz DVD lub pamięć USB z przewodnikiem instalacji. W tym przypadku wystarczy włożyć DVD/podłączyć pamięć USB i zainstalować produkt.
Otrzymasz też e-mail z załączonym kluczem produktu.
Napisz do nas którkiego maila, a my chętnie wyślemy Ci ponownie klucz do Twojego produktu.
Aby dokończyć zakup, potrzebny jest wyłącznie adres e-mail i płatność. Nie potrzebujemy więcej.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub wybrałeś dostawę pocztą, oczywiście potrzebujemy Twojego pełnego adresu.
Zazwyczaj nie występują problemy z korzystaniem z kluczy produktów. Jednak jeśli tak się dzieje, skontaktuj się z nami przez e-mail. Znajdziemy rozwiązanie i np. wyślemy klucz zapasowy.
Najpierw sprawdź swój folder spamu lub kosz. Jeśli nie ma tam żadnych informacji, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się tym tak szybko, jak to możliwe. Niestety, czasem zdarza się, że w adresie e-mail pojawiają się literówki lub wystąpił problem z serwerem.
Nie są to produkty bezpośrednio dla systemu operacyjnego MAC. Można jednak używać ich z wirtualną nakładką Windows.
Tak, bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Korzystamy z weryfikacji SSL. To oznacza, że Twoje dane są w 100% bezpiecznie przechowywane i przetwarzane
Możesz znaleźć nasze dane kontaktowe (e-mail) na naszej stronie kontaktowej. Zapraszamy również do skorzystania z naszego formularza kontaktowego.
Kliknij tutaj, aby się z nami skontaktować »
Kupony są ważne wyłącznie przez określony czas i tracą ważność w dniu podanym na kuponie. Przedłużenie ważności nie jest możliwe.
Następujące marki są wyłączone z promocji: AVIRA, KASPERSKY