Centrum pomocy
Płatność i faktura
Jakie metody płatności są dostępne na twoj-program.pl?
Jak działają zakupy na konto?
Posiadam voucher, jak mogę z jego pomocą złożyć zamówienie?
Jak przebiega zamawianie (z kodem podarunkowym) na twoj-program.pl
Jakie warunki są związane z wykorzystaniem kuponów?
Pokaż wszystko
Święcenia
Jak mogę zamówić?
Czy mogę uzyskać pomoc w instalacji?
Zapomniałem zamówić płytę DVD/USB wraz z zamówieniem. Jak mogę zmienić kolejność nośnika DVD/USB?
Do czego służy pamięć USB/DVD?
Pokaż wszystko
Różnorodny
Przypadkowo pobrałem niewłaściwą wersję bitową. Jak uzyskać poprawną wersję?
Jak mogę sprawdzić, która wersja jest kompatybilna z moim systemem?
Jak działa zdalna instalacja?
Nie chcę już otrzymywać newslettera. Co należy zrobić?
Czy korzystanie z oprogramowania jest ograniczone czasowo?
Pokaż wszystko
Przy płatności Paypal/Kartą kredytową/Przelewem natychmiastowym otrzymasz towar w ciągu kilku sekund e-mailem. W niektórych przypadkach może to potrwać do 10 minut, w zależności od dostawcy poczty e-mail. Zostaniesz poinformowany osobno o statusie wysyłki pomocy instalacyjnej (DVD / USB).
Przy przelewie tradycyjnym musimy najpierw poczekać na zaksięgowanie wpłaty na koncie, zwykle następuje to w kolejnym dniu roboczym, może jednak potrwać do 2-3 dni roboczych.
Jeśli zdecydowałeś się na dostawę pocztą, otrzymasz również wcześniej wszystko przez e-mail. List jest zazwyczaj wysyłany w ciągu 2 dni roboczych.
W zależności od wyboru otrzymasz DVD lub pamięć USB z przewodnikiem instalacji. W tym przypadku wystarczy włożyć DVD/podłączyć pamięć USB i zainstalować produkt.
Otrzymasz też e-mail z załączonym kluczem produktu.
Napisz do nas którkiego maila, a my chętnie wyślemy Ci ponownie klucz do Twojego produktu.
Aby dokończyć zakup, potrzebny jest wyłącznie adres e-mail i płatność. Nie potrzebujemy więcej.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub wybrałeś dostawę pocztą, oczywiście potrzebujemy Twojego pełnego adresu.
Zazwyczaj nie występują problemy z korzystaniem z kluczy produktów. Jednak jeśli tak się dzieje, skontaktuj się z nami przez e-mail. Znajdziemy rozwiązanie i np. wyślemy klucz zapasowy.
Najpierw sprawdź swój folder spamu lub kosz. Jeśli nie ma tam żadnych informacji, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się tym tak szybko, jak to możliwe. Niestety, czasem zdarza się, że w adresie e-mail pojawiają się literówki lub wystąpił problem z serwerem.
Nie są to produkty bezpośrednio dla systemu operacyjnego MAC. Można jednak używać ich z wirtualną nakładką Windows.
Tak, bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Korzystamy z weryfikacji SSL. To oznacza, że Twoje dane są w 100% bezpiecznie przechowywane i przetwarzane
Możesz znaleźć nasze dane kontaktowe (e-mail) na naszej stronie kontaktowej. Zapraszamy również do skorzystania z naszego formularza kontaktowego.
Kliknij tutaj, aby się z nami skontaktować »
Kupony są ważne wyłącznie przez określony czas i tracą ważność w dniu podanym na kuponie. Przedłużenie ważności nie jest możliwe.
Następujące marki są wyłączone z promocji: AVIRA, KASPERSKY