Najczęściej zadawane pytania
Jak przebiega zamawianie (z kodem podarunkowym) na twoj-program.pl
Postępowanie przy wyborze "dostarczamy przez e-mail"
- Wybierz żądany produkt na stronie głównej.
- Wybierz żądaną ilość i kliknij zielony przycisk "Kup teraz i użyj" na stronie produktu.
- Wybierz jako sposób dostawy „E-mail“
- Teraz wpisz swój adres e-mail i kliknij "kontynuuj".
- Następnie wybierz metodę płatności. Jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz go również wpisać poniżej w polu kodu kuponu. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Masz teraz możliwość wyrażenia chęci otrzymania faktury VAT. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Teraz możesz zobaczyć pełne podsumowanie swojego zamówienia.
- Kliknij zielony przycisk "Kup teraz z obowiązkiem zapłaty"
Wykonaj następujące czynności jeśli wybierasz "Wysyłanie płyty DVD/USB"
- Wybierz produkt na stronie głównej.
- Wybierz ilość i kliknij zielony przycisk "Kup teraz i użyj" na stronie produktu.
- Teraz wybierz "DVD" lub "USB" jako typ dostarczania.
- Wpisz swój adres e-mail i kliknij "kontynuuj".
- Wybierz, czy chcesz otrzymać towar jako przesyłkę poleconą czy normalną. Wybierz także wersję bitową, której potrzebujesz (32-bitowy lub 64-bitowy). Podaj poniżej swoje dane adresowe na które powinniśmy wysłać towary.
- Teraz wybierz żądaną metodę płatności. Jeśli posiadasz kod, możesz go również wpisać poniżej w polu kodu kuponu. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Masz teraz możliwość utworzenia faktury. Teraz kliknij "kontynuuj".
- Teraz masz już pełne podsumowanie swojego zamówienia.
- Kliknij zielony przycisk "Kup teraz za opłatą".
Jak szybko zostanie wysłane moje zamówienie?
Przy płatności Paypal/Kartą kredytową/Przelewem natychmiastowym otrzymasz towar w ciągu kilku sekund e-mailem. W niektórych przypadkach może to potrwać do 10 minut, w zależności od dostawcy poczty e-mail. Zostaniesz poinformowany osobno o statusie wysyłki pomocy instalacyjnej (DVD / USB).Przy przelewie tradycyjnym musimy najpierw poczekać na zaksięgowanie wpłaty na koncie, zwykle następuje to w kolejnym dniu roboczym, może jednak potrwać do 2-3 dni roboczych.
Jeśli zdecydowałeś się na dostawę pocztą, otrzymasz również wcześniej wszystko przez e-mail. List jest zazwyczaj wysyłany w ciągu 2 dni roboczych.
Co otrzymam pocztą, jeśli zdecyduję się na dostawę pocztą?
W zależności od wyboru otrzymasz DVD lub pamięć USB z przewodnikiem instalacji. W tym przypadku wystarczy włożyć DVD/podłączyć pamięć USB i zainstalować produkt.Otrzymasz też e-mail z załączonym kluczem produktu.
Zgubiłem klucz aktywacyjny (klucz produktu), co mogę zrobić?
Napisz do nas którkiego maila, a my chętnie wyślemy Ci ponownie klucz do Twojego produktu.Jakie dane muszę podać przy składaniu zamówienia?
Aby dokończyć zakup, potrzebny jest wyłącznie adres e-mail i płatność. Nie potrzebujemy więcej.Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub wybrałeś dostawę pocztą, oczywiście potrzebujemy Twojego pełnego adresu.
Mój klucz produktu nie działa, co robić?
Zazwyczaj nie występują problemy z korzystaniem z kluczy produktów. Jednak jeśli tak się dzieje, skontaktuj się z nami przez e-mail. Znajdziemy rozwiązanie i np. wyślemy klucz zapasowy.Czekałem na klucz produktu przez ponad 10 minut, co powinienem zrobić?
Najpierw sprawdź swój folder spamu lub kosz. Jeśli nie ma tam żadnych informacji, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się tym tak szybko, jak to możliwe. Niestety, czasem zdarza się, że w adresie e-mail pojawiają się literówki lub wystąpił problem z serwerem.Czy produkty Windows i Office są również dostępne dla MAC?
Nie są to produkty bezpośrednio dla systemu operacyjnego MAC. Można jednak używać ich z wirtualną nakładką Windows.Czy moje dane będą bezpiecznie przechowywane i przetwarzane?
Tak, bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Korzystamy z weryfikacji SSL. To oznacza, że Twoje dane są w 100% bezpiecznie przechowywane i przetwarzaneNie uzyskałem odpowiedzi na swoje pytanie. Jak mogę się z wami skontaktować?
Możesz znaleźć nasze dane kontaktowe (e-mail) na naszej stronie kontaktowej. Zapraszamy również do skorzystania z naszego formularza kontaktowego.Kliknij tutaj, aby się z nami skontaktować »
Jakie warunki są związane z wykorzystaniem kuponów?
O ile nie określono inaczej, poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich voucherów twoj-program.pl
· Każdy kupon można wykorzystać tylko online i tylko raz.
· Na klienta i na zamówienie przypada tylko jeden kupon.
· Jeśli kupon jest powiązany z minimalną wartością zamówienia, można go wykorzystać tylko wtedy, gdy ta minimalna wartość zamówienia zostanie osiągnięta.
· Łączenie z innymi kuponami i bezpłatnymi produktami, a także wymiana na gotówkę i częściowe późniejsze wykorzystanie są wykluczone.
· Odsprzedaż komercyjna kuponów jest zabroniona.
· Niektóre marki są wyłączone z tej oferty. (Szczegóły poniżej w punkcie "Marki wyłączone z promocji").
· Kupony nie kwalifikują się do wysyłki.
Jak długo ważne sa kupony?
Kupony są ważne wyłącznie przez określony czas i tracą ważność w dniu podanym na kuponie. Przedłużenie ważności nie jest możliwe.
Marki wyłączone z promocji
Następujące marki są wyłączone z promocji: AVIRA, KASPERSKY