• Renomowany sprzedawca
  • Szybka dostawa – już po minucie korzystaj zoprogramowania
  • Kompetentna obsługa klienta za pośrednictwem e-mail
  • Bezpieczne połączenie SSL

Najczęściej zadawane pytania


Jak przebiega zamawianie (z kodem podarunkowym) na twoj-program.pl

Postępowanie przy wyborze "dostarczamy przez e-mail"

  1. Wybierz żądany produkt na stronie głównej.
  2. Wybierz żądaną ilość i kliknij zielony przycisk "Kup teraz i użyj" na stronie produktu.
  3. Wybierz jako sposób dostawy „E-mail“
  4. Teraz wpisz swój adres e-mail i kliknij "kontynuuj".
  5. Następnie wybierz metodę płatności. Jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz go również wpisać poniżej w polu kodu kuponu. Teraz kliknij "kontynuuj".
  6. Masz teraz możliwość wyrażenia chęci otrzymania faktury VAT. Teraz kliknij "kontynuuj". 
  7. Teraz możesz zobaczyć pełne podsumowanie swojego zamówienia.
  8. Kliknij zielony przycisk "Kup teraz z obowiązkiem zapłaty"

 

Wykonaj następujące czynności jeśli wybierasz "Wysyłanie płyty DVD/USB"

 

  1. Wybierz produkt na stronie głównej.
  2. Wybierz ilość i kliknij zielony przycisk "Kup teraz i użyj" na stronie produktu.
  3. Teraz wybierz "DVD" lub "USB" jako typ dostarczania.
  4. Wpisz swój adres e-mail i kliknij "kontynuuj".
  5. Wybierz, czy chcesz otrzymać towar jako przesyłkę poleconą czy normalną. Wybierz także wersję bitową, której potrzebujesz (32-bitowy lub 64-bitowy). Podaj poniżej swoje dane adresowe na które powinniśmy wysłać towary.
  6. Teraz wybierz żądaną metodę płatności. Jeśli posiadasz kod, możesz go również wpisać poniżej w polu kodu kuponu. Teraz kliknij "kontynuuj".
  7. Masz teraz możliwość utworzenia faktury. Teraz kliknij "kontynuuj". 
  8. Teraz masz już pełne podsumowanie swojego zamówienia.
  9. Kliknij zielony przycisk "Kup teraz za opłatą".

Jak szybko zostanie wysłane moje zamówienie?

Przy płatności Paypal/Kartą kredytową/Przelewem natychmiastowym otrzymasz towar w ciągu kilku sekund e-mailem. W niektórych przypadkach może to potrwać do 10 minut, w zależności od dostawcy poczty e-mail. Zostaniesz poinformowany osobno o statusie wysyłki pomocy instalacyjnej (DVD / USB).
Przy przelewie tradycyjnym musimy najpierw poczekać na zaksięgowanie wpłaty na koncie, zwykle następuje to w kolejnym dniu roboczym, może jednak potrwać do 2-3 dni roboczych.
Jeśli zdecydowałeś się na dostawę pocztą, otrzymasz również wcześniej wszystko przez e-mail. List jest zazwyczaj wysyłany w ciągu 2 dni roboczych.

Co otrzymam pocztą, jeśli zdecyduję się na dostawę pocztą?

W zależności od wyboru otrzymasz DVD lub pamięć USB z przewodnikiem instalacji. W tym przypadku wystarczy włożyć DVD/podłączyć pamięć USB i zainstalować produkt.
Otrzymasz też e-mail z załączonym kluczem produktu.

Zgubiłem klucz aktywacyjny (klucz produktu), co mogę zrobić?

Napisz do nas którkiego maila, a my chętnie wyślemy Ci ponownie klucz do Twojego produktu.

Jakie dane muszę podać przy składaniu zamówienia?

Aby dokończyć zakup, potrzebny jest wyłącznie adres e-mail i płatność. Nie potrzebujemy więcej.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub wybrałeś dostawę pocztą, oczywiście potrzebujemy Twojego pełnego adresu.

Mój klucz produktu nie działa, co robić?

Zazwyczaj nie występują problemy z korzystaniem z kluczy produktów. Jednak jeśli tak się dzieje, skontaktuj się z nami przez e-mail. Znajdziemy rozwiązanie i np. wyślemy klucz zapasowy.

Czekałem na klucz produktu przez ponad 10 minut, co powinienem zrobić?

Najpierw sprawdź swój folder spamu lub kosz. Jeśli nie ma tam żadnych informacji, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się tym tak szybko, jak to możliwe. Niestety, czasem zdarza się, że w adresie e-mail pojawiają się literówki lub wystąpił problem z serwerem.

Czy produkty Windows i Office są również dostępne dla MAC?

Nie są to produkty bezpośrednio dla systemu operacyjnego MAC. Można jednak używać ich z wirtualną nakładką Windows.

Czy moje dane będą bezpiecznie przechowywane i przetwarzane?

Tak, bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Korzystamy z weryfikacji SSL. To oznacza, że Twoje dane są w 100% bezpiecznie przechowywane i przetwarzane

Nie uzyskałem odpowiedzi na swoje pytanie. Jak mogę się z wami skontaktować?

Możesz znaleźć nasze dane kontaktowe (e-mail) na naszej stronie kontaktowej. Zapraszamy również do skorzystania z naszego formularza kontaktowego.
Kliknij tutaj, aby się z nami skontaktować »

Jakie warunki są związane z wykorzystaniem kuponów?

O ile nie określono inaczej, poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich voucherów twoj-program.pl

·         Każdy kupon można wykorzystać tylko online i tylko raz.

·         Na klienta i na zamówienie przypada tylko jeden kupon.

·         Jeśli kupon jest powiązany z minimalną wartością zamówienia, można go wykorzystać tylko wtedy, gdy ta minimalna wartość zamówienia zostanie osiągnięta.

·         Łączenie z innymi kuponami i bezpłatnymi produktami, a także wymiana na gotówkę i częściowe późniejsze wykorzystanie są wykluczone.

·         Odsprzedaż komercyjna kuponów jest zabroniona.

·         Niektóre marki są wyłączone z tej oferty. (Szczegóły poniżej w punkcie "Marki wyłączone z promocji").

·         Kupony nie kwalifikują się do wysyłki.


Jak długo ważne sa kupony?

Kupony są ważne wyłącznie przez określony czas i tracą ważność w dniu podanym na kuponie. Przedłużenie ważności nie jest możliwe.


Marki wyłączone z promocji

Następujące marki są wyłączone z promocji: AVIRA, KASPERSKY




   Pokaż koszyk »